Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Nellie Berglund - 29 februari 2016 18:14

Nu har jag ridit.
Det blev Appolo jag red. Han är en jätte stor häst. Så sjukt stolt över mig själv att jag lyckades få tillbaka honom efter som han älskar att springa.
En annan sak han är bra på är att bocka men jag lyckades sitta kvar.

Idag jobbade vi på shenkelvikningar och gans och broms.
Han lysande bra men i vänster varv ville han gärna rusa iväg.

Har lite ont i ryggen nu efter eftersom att på den stora hästen blir jag lätt framåtlutad.

Men till sist, det var super kul och jag skulle lätt kunna rida han fler gånger.

Nu hem och skruva möbler.

Av Nellie Berglund - 29 februari 2016 16:11

Ja ny är det en ny vecka.
Vad Äre man brukar säga?
Ny vecka nya tag.
Denna veckan är sista veckan sen har vi ju sport lov.

Idag så har jag varit i skolan.
Gamla vanliga Chema
Sen klockan 17.00 ska jag till stallet och rida Apollo eller Penny.
Det står inskrivet att jag ska rida Appolo men förhoppnings vis så tycker Janike om mig.

Just nu sitter jag och lyssnar på Jakob och Nellies podd.
Verkligen så himla bra tipsar den verkligen.

Vad har ni gjort idag och
vad ska ni göra?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards